Warning. Bad Service!
toronto_ru — 10.01.2014 Я тут пару недель назад спрашивал как уберечься от мозолей на ногах при skate skiing. Спасибо всем за разумные советы. По наводке хорошего человека пошёл заказывать правильные носки. Пытался сделать это здесь: www.socksaddict.com Без дальнейшего описания просто запощу сегодняшний чат с их поддержкой:[Liz L.] ? [Замечательное начала разговора, правда? Это уже мои комментарии...]
[Den] Good Morning
[Liz L.] Good Morning!
[Den] I have a question about Order #{censored}
[Den] It has been marked as shipped for more than a week for now [Это при том, что находятся они рядом - Rochester Hills, MI 48309]
[Den] But I still haven't got my skiing socks
[Den] Is there any way to track that shipment?
[Liz L.] I am sorry, but I'm afraid that shipment has been delayed due to a shipping problem. I'm afraid that Smartwool products are not eligible for international shipment.
[Den] What does it mean? I won't get my socks at all?
[Liz L.] I do apologize that you were not notified of this earlier. If you have a US address for shipment, we can get it on its way. If not, I can drop the SW product and ship the rest.
[Liz L.] I am sorry, but I'
[Den] No, please cancel the whole Order then and refund the payment.
[Liz L.] I am afraid that it is a new rule by Smartwool, concerning our shipping..
[Liz L.] I will cancel and issue a full refund, and again, I am truly sorry for the trouble.
[Den] Look, It looks really really bad. I mean your service. I have been waiting for nothing for more than two weeks. Somebody had to contact me and notify about that. I am very frustrated. [Заказ был сделан больше двух недель назад, но был Кристмас, поэтому я особо не парился... а зря!]
[Den] But anyway, thanks for your help with this order. Otherwise I would wait forever I guess.
[Liz L.] I understand, and your are correct....you should have been contacted in regards to this. I apologize for the oversight on our part.....
[Liz L.] I am really sorry. Thanks for being so understanding.
[Den] I am not really. I won't be shopping with you anymore. And will warn everybody I know about this incident. That is the price to pay. But I still need my money back. Have a good day!
Выполняю свою "угрозу". Предупреждаю максимальное количество людей об ужасном (а раньше я думал что это только в Канаде бывает!) сервисе. Ну а дальше как в песне: "Думайте сами, решайте сами...".
PS: Мне кажется нам нужен тэг "bad service" в сообществе или что-то типа того.
PPS: Если кто-то поделится сайтом с которого покупает всяческие классные носки быстро и надёжно - буду рад. Спасибо.
|
</> |