Про книгоманів, буккросінг і трохи сучукрліту. Тако.
avramchuk — 02.10.2010 Я порахувала, що від початку 2010 року я придбала книг не менше ніж на 1022 грн. 19 коп.Я відношуся до категорії книгоманів - тих, які в солодкому передчутті люблять відкривати книгу, люблять її запах і дотик до сторінок.
Я люблю всі книги, про те не все, що нараховує в середньому 200 сторінок з текстом і має обкладинку я називаю книгою.
Хороші книги ті, які не дають безпосередньо відповіді на поставленні питання, а дають простір для власних роздумів і їх стимулюють (не стосується наукової літератури). Якщо Ти взявся до читання дійсно книги, то вона не може Тобі не сподобатися. Тому що в кожній книзі можна взяти щось для себе - знайти відповідь, просто побачити себе з боку, чи прочитати себе з середини, як і книгу.
Хтось колись казав, що існує три типи подарунків - хороші, погані і книги. А я скажу, що для мене кращого подарунку ніж хороша книга немає.
Я люблю теплий вересень, чай з медом і добру густу прозу в осінньому парку. Люблю знаходити старі листи в книгах, якими закладала сторінки і читати їх. Люблю бачити людей, які читають книги, і тепло посміхаються.
Зробила ревізію на 1 книжковій полиці із 7. Ось, що вийшло. Там майже 95% сучукрліт. Якщо комусь цікаво, то можу викласти пізніше список книжок, які готова дати на обмін, або які хочуть побувати у буккросінгу. Також можу написати короткі рецензії на книги, які зацікавили. Тож пишіть, якщо когось зацікавила моя ідея.
Матіос:„Нація”, „Солодка Даруся”,„Щоденник страченої”,„Жіночий Аркан у саду нетерпіння”
Забужко:„Польові дослідження з українського сексу”,„Let my people go”„Notre dame d’ukraine:українка в конфлікті міфологій”
Жадан:„Депеш Мод”,„Гімн демократичної молоді”,
„Біг мак2”,„Anarchy in the ukr”
Дереш: „Трохи пітьми”,„Намір”,„Поклоніння ящірці”,„Культ Архе”
Люко Дашвар:„Рай.Центр”,„Молоко з кровю”,„Село не люди”
Карпа:„50 хв. Трави”,„Добло і зло”,„Супермаркет самотності”,
Роздобудько„ Ґудзик”,„Зівялі квіти викидають”
Андрухович:„12 обручів”,„Таємниця”,„Московіада”,„дезОрієнтація на місцевості”,„Диявол ховається в сирі”
Андрухович&Дереш&Жадан „Трициліндровий двигун любові”
Андрухови&Ірванець&Неборак «БуБаБу. Вибрані твори.»
„Сто тисяч слів про любов, включаючи вигуки”
Покальчук:«Вони кажуть»«Хулігани»«Озерний вітер»
Василь Шкляр «Ключ»
Віктор неборак „А.Г. та інші речі (есейчики, популярна критика, дискурс)”
Кокотюха: „Язиката хвиська”
Артем Чех „Цього ви не знайдете в Яндексі"
Ушкалов „БЖД”
Галина Вловиченко:„Там де він”„ПівЯблука”
Іздрик „3:1”
Олесь Ульяненко „Знак Саваофа”
Євген Положій „Дядечко на імя Бог”
Ольга Компанієць „Обличчя янгола”
Дзвінка Матіяш «Реквієм для листопаду»
Оксана Луцишина «Сонце так рідко заходить»
Софія Майданська „Сподіваюсь на тебе”
Тетяна винокурова-садиченко „МИ”
Також була би рада вашим порадам щодо книг, які варто прочитати. Дякую.